tiistai 24. kesäkuuta 2008

Nyt vielä siistinä


Tänän sen valmiiksi organisoin, eli laitoin jotenkin kaikki paikoilleen.
Hain Tiimarista noita koreja ,ja ym.ym.
Mutta auta armias, ei tää siisteys kyllä jatku! Siittä olen ihan varma, kun ekaa korttia tänään taas alan tekeen, niin tiedän, että pöydällä on kaaos!
Löysin kirpparilta vanhoja kortteja aika nipun ihan kahdella ja eurollakin, ja sitten vanhoja kotiliesi lehtiä, niin vanhoja, että mä oon ollut 2-vuotta!
Niitä mä nyt alan katseleen ja leikkeleen..
Hyvää illanjatkoa kaikille!

2 kommenttia:

Sisko kirjoitti...

No on tosiaan siistiä! Hienot lokerikot on miehesi tehnyt.
Houkuttelevalta näyttää myös näkymä ulos ikkunasta. Ja ihania
materiaalihankintoja olet tehnyt. Nyt odotetaan sitten uusia kortteja!!

Harakka kirjoitti...

Niin,siellä puskan takana on mun kasvimaani,pieni sellanen,mulla on hernettä,tilliä,salaattia,en muista nyt sen nimee,ei ollut tavallista salaattia,ja sitten pinaattia,ja ruohosipulia tietenkin ,,raparperia suuret puskat..ja tietenkin perunaakin pikkasen!
Niin,onhan siinä pöydällä nyt siistiä,mutta auta armias,kun taas pääsen vauhtiin,niin ei ookkaan enää...